top of page

צבע ב'פארק

אירועים בפארק הסופרים, בלב שכונה ב', המבוססים על חיבור בין תושבים וציירים מקומיים, תוך מפגש קהילתי. המטרה- בגדול? להוסיף לפארק הסופרים נגיעה אומנותית מקומית ולהפוך אותו לעוד יותר יפה. ובקטן (שהוא ענקי)? לחזק את הזיקה של התושבים למקום ולייצר חיבור בין המרחב הפרטי והציבורי.


אנו מאמינים כי יצירת ציור משותף עם תושבי השכונה על גבי מבנים בשכונה תביא לתרומה משמעותית ולחיבור של התושבים למקום בו גרים, לחיבור בין שכנים- ילדים, צעירים וותיקים כאחד והפיכת מרחב המגורים שלהם, בזכות עצמם, לנעים יותר. מניסיון שלנו ושל רבים אחרים למדנו כי יצירה ופעולה של תושבים בסביבת המגורים שלהם מחזקת את תחושת השייכות ולקיחת אחריות על המרחב.




הכל התחיל מרעיון של שני רוה, צעירה תושבת השכונה שעפה בטירוף על הפארק כשהוא נפתח אבל ביאס אותה שכל הקירות אפורים. שני כיתתה רגלים, עברה בית בית והכירה את השכנים והשכנות שלה, בדקה אם בא להם שיהיו ציורים על הגדרות שלהם. כשהבינה שיש היענות, שני החלה ליצור ארסנל של אמנים מקומיים שזה הדבר שהכי בא להם לעשות- וככה נולד מיזם צבע ב'פארק.

היום אפשר לראות אותו בכמה אופנים: דבר ראשון, פתחו את העיניים בסיבוב בפארק, ותראו איזו אומנות יש לנו מול העיניים:)

אופציה נוספת היא לעקוב אחרי העמוד של צבע ב'פארק, להגיע לאירועים עתידיים שיהיו או לכתוב למיזם ולהשתלב כצוות הפקה / אמני.ת / בעל בית בפארק


נתראה!


*המיזם נתמך ע"י חברת טמבור ותוכנית ״חושבים עושים״ (תוכנית משותפת של חברת icl עם הקהילה, עיריית באר שבע וחברת כיוונים).


  בואו לקחת חלק  

תודה רבה! נהיה בקשר

bottom of page