top of page

הנגריה הקהילתית

"הנגריה הקהילתית" הוא פרויקט שקם על מנת ליצור מקום לשיתוף רעיונות, ידע ועבודה סביב מלאכות יד ונגרות בבאר שבע. יצרנו שיתוף פעולה עם סגל ניהולי מקצועי וחם בבית הספר "אמי"ת טכנולוגי באר שבע" בשכונה ד', וקיבלנו אפשרות לשדרג ולהרחיב את פעילות הנגריה גם לקהילה בשעות אחר הצהרים.


המטרה של הנגרייה היא ליצור קהילה יוצרת ומשתפת, ולאפשר מרחב עבודה וביטוי עצמי לכל מי שמתעניין או מתעניינת ורוצים להתנסות בתחום הנגרות היצירה ומלאכות היד.

בין אם אתם נושמים נסורת ושבבי עץ כבר עשרים שנה, ובין אם מעולם לא ניסרתם אפילו קיסם, הנגריה הקהילתית היא המקום בשבילכם.


איך זה עובד בעצם?

הנגריה פועלת במספר צורות:

1. סדנה פתוחה

בסדנה הפתוחה יכול כל אדם (בתיאום מראש כמובן) להגיע ולעבוד על הפרויקט האישי שלו. בסדנה תינתן לו האפשרות לעבוד על כלי הנגריה- קיים מגוון עצום של כלים שניתן להשתמש בהם וליצור את הרהיט/פרויקט בו תחפצו. בנוסף, תקבלו חומרים מתכלים (דבק עץ, מסמרים, ברגים, ניירות שיוף וכו') לשימושכם וביטוח על עבודתכם בנגריה.

מלבד הכלים והחומרים, בזמן הסדנא הפתוחה את הנגריה פותח "פעיל" מקצועי ומיומן שעבר הכשרה וייתן מענה לשאלות, עצות ניגור, עבודה עם כלים, שלבי עבודה וכו', מלבד הפעיל- יש אתכם! אנחנו מאמינים כי מי שמגיע לעבוד בנגריה שלנו מתחבר לרעיון השיתופי וידע להעניק/לקבל ידע מהמשתמשים הנוספים בסדנה הפתוחה.

***ניתן לרכוש עצים דרך הנגריה


2. סדנאות חד פעמיות

סדנאות אלו מתאימות למי שמעוניין להיכנס לעולם מלאכות היד / DIY. סדנאות אלו יועברו על ידי אנשי מקצוע סביב מוצר אותו תוכלו לקחת אתכם, הסדנא תכלול את ההדרכה, החומרים וכמובן הביטוח.


3. קורסים והכשרות

מי שמעוניין להיכנס לעולם הנגרות מעבר לתחביב, מוזמן להגיע לקורס נגרות שימושית למתחילים שיערך במספר מפגשים בהנחיית נגר מקצועי ובסופו תצאו עם מוצר שיצרתם. הקורס יכלול לימוד ותרגול על יסודות הנגרות, טכניקות עבודה ותכנון מוצר. בקורס תקבלו את הידע, חומרים, ביטוח ותוספת חדשה לעולם העשייה שלכם.


4. פרויקטים קהילתיים

צוות הנגריה מורכב ממתנדבים ופעילים מקצועיים אשר באים מתחומי ידע מגוונים ורבים ויחד יוצרים צוות מנצח אשר מוביל פרוייקטים קהילתיים ברחבי העיר, המשלבים עבודה בעץ.


5. סיורים והרצאות

הנגריה הקהילתית היא מיזם ייחודי מסוגו אשר מטרתו לגבש קהילה יוצרת ומשתפת. נשמח לפתוח את דלתות הנגריה לקבוצות אשר רוצות לבוא ולטעום מהיצירה או פשוט לבוא ולהיחשף לסיפורו של המקום.


עלויות ומחירים

הנגריה היא עסק חברתי אשר הכנסותיו הולכות לפעילות קהילתית וכיסוי הוצאות שוטפות כמו חומרים, אנשי מקצוע, כלים הדורשים תחזוקה, ביטוח, חשמל ועוד.

אנו מחויבים ליצור מרחב נגיש, בטוח ומקצועי לכולם ובהתאם לכך גם מקפידים שהמחיר יהיה מותאם ונגיש לכל אחד ואחת. כלל הפעילות בנגריה מצויה תחת פוליסת ביטוח רחבה של עמותת "תור המדבר".

​​

כניסה חד פעמית: 35 ש"ח

אפשרויות תשלום:

* באשראי > בלחיצה פה

* במזומן > בנגריה עצמה

שעות פעילות הנגרייה:

יום ב': 17:00-20:30

יום ה': 17:00-20:30

אוקי, בא לי ! איך נרשמים?

פשוט יוצרים קשר עם נטלי מנהלת הנגריה לתיאום אחת מהפעילויות:

מייל: nagaria.bs@gmail.com



  בואו לקחת חלק  

תודה רבה! נהיה בקשר

bottom of page