top of page

עיתון ב'בית

במיזם אינטימי וקטן אי שם בבית הפארק בשכונה ב' בבאר שבע, התאספו להם יחד בחורות ובחורים כדי ליצור עיתון שכונתי. בעיתון הראשון כל אחת ואחד מהם תאר בדרכו מהו בית עבורו. כך, בצעדים זהירים, נולדו להם טקסטים אישיים שהם מכתב אהבה לשכונה ב' ולעיר באר שבע. העיתון מהווה במה ליצירה מקומית של תושבי השכונה, שמקור ההשראה שלה היא העיר הזאת שכולנו חיים בה. בין הדפים מתגלים חלקים שונים של המרחב שלנו, המזכירים לנו את היותנו חלק מקהילה - אם רק נרצה בכך.


עיתון 'בבית' הוא עיתון שכונתי (בשכונה ב') אשר קם במטרה לחזק יצירה מקומית וקהילתית בבאר שבע. בעיתון כותבים צוות כתבים מגוון, צעירים תושבי השכונה הכותבים כתבות מגוונות בנושאים אשר בוערים בליבם. העיתון שכונתי יצא במספר מהדורות בתהליך של עבודה קהילתית משותפת עם תושבי השכונה ונקרא בעבר שכנים שכנות. והוא מופץ בגרסת אונליין וגרסה מודפסת ומחולק בצורה חינמית לתושבים בסטנדרטים שבנינו בנגריה הקהילתית ומיועדים לעיתון. מטרתו לייצר חיבור בין שכנים ושכנות ולהמשיך בבינוי הקהילה השכונתית שלנו יחד.



את העיתון מובילות: נעם יוספי ורון בסלו

כנסו לגיליונות האלקטרוניים של העיתון:


ב'בית #3 - יוני 2022


ב'בית #2 - ינואר 2022

ב'בית #1 - אוקטובר 2021

ב'בית #6 - ינואר 2024

ב'בית #5 - מאי 2023

ב'בית #4 - ינואר 2023

הכתבות בהרחבה

כתבות ארוכות שלא נכנסו במלואן לעיתון וכאן יש לכם הזדמנות לקרוא אותן במלואן.


ב'בית #3 - יוני 2022

מתן זמיר - כל עוד יש התרחשות מסביב, אני אומן
.pdf
Download PDF • 416KB
שירלי קליפה קרסו - בקצב הלב
.pdf
Download PDF • 234KB


תודה לכל השותפים שלנו בהפקתו: עיריית באר שבע, חברת כיוונים ומיזם חושבים עושים - כיל עם הקהילה וכמובן למייסדת המיזם, יעל רפ.












  בואו לקחת חלק  

תודה רבה! נהיה בקשר

bottom of page